Popular Posts

Tuesday, June 14, 2011

Emo...

Hi guys..

Last nite rasa cam taik jea.. mula2 ok jea.. tp bila dh start pukul 10.30 dh mcm x btol.. cerita de cm ni.. I waited my bf to call last nite after he played basket ball.. tp de call lambat. but that was okay. x kisah pon. before that, I was FB-ing sambil makan jeruk mangga.. layan punye layan, abis satu pack jeruk mangga yang jual kat Petronas tu.. Sedap memang la sedap tp perut dah start meragam..

And by the time my bf called, aku dh macam emo sesamacam.. I wanted him to get me McD since de otw nak ke Serdang from KJ. Supposely mmg de akan lalu kat McD yang dekat ngn Sunway toll. But by the time aku ckp tu, de lepas toll. But I was soooo hungry and sakit perut that I started to cry.

Aku nak makan benjo plak lepas x dpt McD. He asked me to get at kedai mamak kat Floor 3 at my apartment. FYI, mamak tu kalao buat burger ke, hotdog ke, benjo ke dll, mmg x sdp hokay!!! semua terlebih rasa. kadang2 benda yg x berkenaan pon dia p letak!!! I was hoping my bf belikan la somewhere.. But I didn't tell him.. Memang x boleh nak cakap. And aku pon hengat yang bf ako ni ade super power yang boleh baca ape dalam kepala hotak ako ni... Sedey, de mmg x paham!!!

De tanya, asal aku ni emo semacam.. Nak period ke? Aku diam and pk jap.. hermmmm... ye la kot nak period.. tibe2 jea emo ne..

Aku dh x tahan sangat, aku ckap la aku nak letak.. and say bye2 sume2 la... not to bring it any further sbb mesti akan gado dgn ako yg emo and de pon kadang2 x paham and clueless x tau nak buat ape kalao aku tgh emo.. so, we STOPPED there!

Lepas letak phone, aku trus upload status "Lapar... Mak, nak makan".. Serious weh, tetibe aku rindu sgt2 kat mak aku.. dengan keadaan aku mmg tgh nangis, lagi la lebat aku nangis.. And adi aku Siram yang bongok sangat tu, boleh reply "Mak x rindu kat ko pon.." Lagi la aku stress and aku x reply pon kat status FB aku tuh!! Stress2!!!!

And malam td jugak, dengan sedihnya, aku tertido dalam keadaan menangis.. (korang boleh imagine x??) herm... xyah la imagine..

Then, ako pon terfikir la maybe nak period. And aku pon buat la preparation malam td tdo pkai pad sbb takut katil ako kna blood stain plak.. And bangun pagi2 ni, check, xde pon any blood.. herm.. maybe a few days ni, dtg la kot...

So, kepada2 boyfie and sesapa la.. aku tgh emotionally unstable. Please do not do something yang akan buat aku menangis malam2!!!! hokay?!

Emo....

1 comment:

judi bola said...

The art of life

Judul yang keren, suka...
sukses ya.